Apres ski - Sparkle in the Snow! -20% la colecția de iarnă cu RENEEGIRLS CLUB COD: APRES

Plăți

Pentru a putea plăti comanda, clientul poate folosi metodele de plată de mai jos, care sunt disponibile pe pagina noastră, în secțiunea dedicată ”Metode de plată”.
- prin intermediul PayU (card bancar Visa, Mastercard);
- plata la livrare prin intermediul curierului (ramburs).
Durata plății depinde de modalitatea aleasă pentru achitarea comenzii:
- dacă alegeți PayU, plata trebuie realizată imediat. În cazul în care operațiunea de plată nu a reușit, rezervarea pentru produsele selectate nu se execută. Sistemul nostru anulează tranzacția, iar clientul are posibilitatea de a reîncerca să plaseze comanda. Atenție: produsele alese au fost salvate în coșul de pe dispozitivul și browserul folosit în momentul încercării plasării comenzii, care nu a fost încheiată cu succes. Pentru a le regăsi, clientul nu trebuie să le schimbe, de ex. să încerce să plaseze o comandă (care a eșuat în timpul utilizării telefonului mobil) folosind de data aceasta computerul. Doar clienții care dețin cont pe www.renee.com.ro, pot reface comanda de pe toate dispozitivele pe care sunt logați, pentru că pot fi identificați și coșul menținut indiferent de dispozitivul folosit. Rețineți, de asemenea, că PayU trebuie să vă confirme destul de rapid (pană în 2 minute) succesul tranzacției, printr-un e-mail. Rar, se poate întâmpla ca acest timp să fie mult mai lung, de până la 24 de ore. Dacă întâmpinați orice fel de probleme legate de tranzacția PayU sau soldul contului dvs. ca urmare a unei tranzacții PayU eșuate, luați legătura cu ei la: https://romania.payu.com/contacteaza-ne/ Nu vă faceți griji, banii dvs. sunt în siguranță.
- dacă alegeți metoda de plată la livrare (ramburs), trebuie să achitați comanda direct curierului, în momentul ridicării ei.Vă recomandăm să aveți pregătită suma exactă.
Atunci când un client alege metoda de plată ”PayU”, poate efectua plata în mod rapid prin intermediul unui card bancar. După efectuarea comenzii, clientul este redirecționat către plata PayU, iar datele sunt generate automat. Nu este necesar un cont bancar ca în cazul transferului bancar tradițional sau prin mandat poștal (modalități de plată pe care www.renee.com.ro nu le oferă).
Plata cu cardul prin intermediul agentului curier la momentul ridicării comenzii este posibilă în cazul firmelor FAN Courier și Cargus. Comenzile livrate prin Sameday easybox pot fi achitate doar cu cardul.
În cazul în care intervine o problemă în momentul efectuării plății, aveți posibilitatea de a reface comanda. Produsele alese de către dvs. vor aștepta în coșul de cumpărături. În caz că vor interveni și alte probleme, vă rugăm să contactați PayU la https://romania.payu.com/contacteaza-ne/ În caz de întrebări și indicații, Departamentul de Relații Clienți renee vă stă la dispoziție pentru contact telefonic la +40 31 222 17 57, prin e-mail (info@renee.com.ro) sau prin intermediul formularului de contact disponibil pe site-ul nostru.
Factura este trimisă sub formă electronică, în format pdf, ca și atașament la e-mailul care confirmă expedierea coletului. Formularul de retur este și el atașat la acest e-mail. În plus, factura și formularul de retur pot fi descărcate din contul clientului, fiind disponibile în fila "Contul meu -> Comenzile mele -> Detalii".

Aveți nevoie de mai multe informații?

Trimiteți-ne un mesaj cu întrebarea dvs.
Scrieți-ne aici
Puteți să contactați telefonic Departamentul nostru de Relații Clienți
Linie telefonică deschisă: Luni-Vineri 9:00 - 17:00
Exceptând zilele libere legale