Apres ski - Sparkle in the Snow! -20% la colecția de iarnă cu RENEEGIRLS CLUB COD: APRES

Comenzi

Puteți plasa singuri o comandă prin intermediul web site-ului www.renee.com.ro sau cu ajutorul Departamentului de Relații Clienți renee (contact telefonic la +40 31 222 17 57 sau prin e-mail la info@renee.com.ro).

Înainte de a cumpăra, atunci când vă interesează un produs concret, vă încurajăm să verificați tabelul individual de mărimi, disponibil pentru fiecare produs de pe site-ul www.renee.com.ro Este important să vă măsurați corpul, să memorați dimensiunile și, înainte de fiecare achiziție, să comparați dimensiunile dvs. personale cu cele din tabelul cu mărimi. Pentru că producătorii sunt diferiți, mărimile produselor pot și ele diferi (ex: clientul poartă de regulă mărimea 37, iar în funcție de modelul ales de balerini, poate să i se potrivească de cele mai multe ori 37, însă în anumite situații 36 sau 38).

Pentru a plasa o comandă prin www.renee.com.ro, din tabelul disponibil, selectați dimensiunea corespunzătoare a produsului și apoi faceți clic pe „Adăugați în coș”. Dacă doriți să adăugați mai multe produse, vă rugăm să continuați în același mod.

După adăugarea produsului, va apărea o fereastră pop-up care vă oferă opțiunea de a merge la coș sau de a continua cumpărăturile. Pentru a continua procesarea comenzii, selectați pictograma coș care se găsește în colțul din partea dreaptă de sus a paginii. Puteți reveni la finalizarea comenzii în orice moment selectând pictograma coș (colțul din dreapta sus).

Dacă aveți un cod de reducere, introduceți-l în sumarul coșului în câmpul ”Cod promotional” și salvați, iar prețul va fi redus. Merită să vă amintim că nu toate promoțiile pot fi combinate între ele, motiv pentru care vă rugăm să acordați atenție mesajelor și să citiți Regulamentul promoțiilor date. În unele cazuri, introducerea unui cod de reducere dezactivează promoția disponibilă pe site, care nu este legată de codul dat. Mai mult, participanții la programul de loialitate Renee Girls Club au posibilitatea de a reduce valoarea comenzii folosind punctele acumulate.

Este important să rețineți că doar comenzile realizate ca și client conectat (logat la contul personal de pe magazin) vor fi vizibile în istoria comenzilor și vor fi luate în considerare în Programul de fidelitate. De aceea, înainte de finalizarea comenzii, autentificați-vă. Plasarea comenzii este și mai rapidă în acest caz. În cazul în care codul a fost deja adăugat sau nu aveți unul, faceți clic pe „Mergeți la casă”. Completați apoi detaliile de expediere pe formularul afișat (dacă aveți un cont pe site-ul nostru, după conectare, datele vor fi introduse automat).

În pasul următor, după ce ați citit Termenii și condițiile magazinului, bifați fereastra cu aprobarea acestora. Dacă sunteți interesați de înscrierea la Newsletter (și încă nu v-ați abonat) puteți să bifați și această opțiune. Următorul pas îl reprezintă alegerea opțiunii de plată și de livrare care vă interesează, iar în final, faceți clic pe câmpul „Confirmați și plătiți”.

Dacă în momentul în care ați făcut comanda ați selectat modalitatea de plată ramburs, înseamnă că în această etapă comanda este deja plasată. Dacă ați selectat PayU, comanda este plasată după primirea plății în contul comenzii (PayU vă trimite un e-mail de confirmare a tranzacției, apoi primiți de la Renee un e-mail cu confirmarea plasării comenzii).
Timpul standard de livrare, calculat din momentul confirmării comenzii de către renee, este în medie de 3 zile lucrătoare (în funcție de momentul plasării comenzii).

Acest timp include:
- timpul necesar pregătirii și predării coletului firmei de logistică de către depozitul nostru din Marysin (maximum 24 de ore din momentul primirii plății sau plasării comenzii cu plata la curier)
- timpul de transport al comenzii de la depozitul nostru din Polonia la adresa clientului din România (standardul este de 48 de ore, însă în anumite cazuri se poate prelungi ușor cu până la maximum 24 de ore, în funcție de momentul în care comanda este primită în sistemul magazinului). După predarea coletului cu comanda firmei de transport, fiecare client primește un e-mail din partea renee cu această informație, precum și cu un link de urmărire a coletului (care va funcționa din momentul în care coletul este înregistrat în sistemul curierului din România). La acest e-mail este atașată și factura, precum și formularul de retur.

Timpul de realizare a comenzii se poate prelungi din motive independente de voința magazinului, precum un număr excepțional de mare de comenzi (de ex. Black Friday, sărbători de iarnă sau de Paște, ș.a.m.d.), probleme pe partea firmei de logistică sau curierat, situații de forță majoră care nu pot fi prevăzute, etc.
Pentru comandă puteți plăti folosind una din opțiunile de mai jos:
- prin PayU (după selectarea acestei opțiuni, urmează redirecționarea pe pagina PayU unde puteți achita comanda cu ajutorul unui card bancar, Visa sau Mastercard)
- plată la livrare sau ramburs (vă rugăm să pregătiți suma aferentă pentru achitarea comenzii deoarece agentul curier nu este obligat să dea rest și nu întotdeauna are cu el un terminal pentru plata prin intermediul cardului bancar).
Puteți plasa o comandă pentru maxim 10 produse odată. Dacă doriți mai multe produse, va trebui să realizați o comandă separată.
Dacă vă interesează un produs care nu este disponibil în prezent, vă încurajăm să folosiți opțiunea de notificare despre disponibilitate, pe care o găsiți pe pagina fiecărui produs.

Pentru a primi notificări privind disponibilitatea produsului, mergeți pe pagina de prezentare a produsului și faceți clic pe mărimea dorită (indisponibilă). Va apărea o fereastră pentru a introduce adresa dvs. de e-mail. O notificare va fi trimisă la adresa furnizată atunci când mărimea specificată apare pe site-ul nostru.
La adresa de e-mail furnizată în formularul de comandă, trimitem o confirmare a comenzii. În plus, dacă respectiva comandă a fost plasată după autenficare (logare la contul clientului), aceasta va fi vizibilă în fila „Contul meu - Comenzile mele”.
Pentru a face modificări, vă rugăm să contactați Departamentul de Relații Clienți (prin telefon, e-mail sau utilizând formularul de contact disponibil pe site). Consultantul nostru va verifica stadiul curent al comenzii și va confirma posibilitatea de a face modificări, de exemplu, la adresa de livrare sau la varianta produsului (deoarece anumite modificări sau anularea comenzii nu pot avea loc dacă stadiul procesării comenzii nu permite). De asemenea, din contul clientului, în primele minute după plasarea comenzii, clientul poate anula singur comanda (la fel, în funcție de stadiul în care este procesarea ei).
În cazul în care codul de reducere nu este activ, vă rugăm să contactați Departamentul de Relații Clienți imediat după finalizarea comenzii. În timpul conversației cu consultantul renee, pe baza numărului comenzii, la comandă se va adăuga o reducere. După expedierea coletului, nu va fi posibil să adăugați reducerea la comandă.
În primul rând, vă rugăm să verificați dacă răspunsul la întrebarea nu este deja oferit în cadrul acestei secțiuni ”Întrebări frecvente”. Dacă situația cu care vă confruntați nu a fost descrisă, vă rugăm să contactați Departamentul de Relații Clienți.
Puteți anula comanda contactând Departamentul de Relații Clienți (prin telefon, e-mail sau utilizând formularul de contact de pe www.renee.com.ro). Când ne contactați, vă rugăm să ne furnizați numărul comenzii pe care doriți să o anulați. Vă rugăm să rețineți că nu se pot anula comenzile care sunt deja pregătite pentru preluare de către firma de curierat sau cele deja predate firmei de transport. De asemenea, din contul clientului, în primele minute după plasarea comenzii, clientul poate anula singur comanda (în funcție de stadiul în care este procesarea ei).
După ce o comandă a fost anulată în sistemul nostru, informația privind rambursarea este trimisă în mod automat către bancă. În mod normal, restituirea solicitată de magazin se realizează de către bancă în termen de 3 zile lucrătoare. Sunt situații excepționale în care acest termen este mai lung, iar în acest caz trebuie să luați legătură cu banca dvs. Suma plătită pentru comandă este returnată în același cont din care clientul a efectuat plata.
Puteți verifica statusul comenzii dvs. conectându-vă la site-ul nostru la „Contul meu - Comenzile mele ”. Selectați comanda care vă interesează și faceți clic pe ”Urmăriți”. Dacă respectiva comanda a fost plasată fără autentificare, starea acesteia poate fi verificată prin e-mail, informându-vă că pachetul a fost transmis către firma de curierat. În notificări există pictograma „Urmărire comandă”, care vă permite să verificați starea curentă în orice moment. Merită să amintim că informațiile despre starea unui colet apar după minimum 24 de ore de la data predării coletului firmei de curierat și acest timp depinde în principal de momentul în care coletul va fi scanat la biroul de sortare al curierului local român.
Numărul comenzii poate fi găsit:
- în e-mailul trimis după plasarea comenzii (confirmarea comenzii);
- pe factura trimisă ca și atașament la e-mailul care informează clientul cu privire la predarea coletului firmei de transport;
- după logarea la contul personal de pe website-ul www.renee.com.ro, în fila „Contul meu -> Comenzile mele -> Detalii”;
- în rezumatul tranzacției PayU.
Vă rugăm să furnizați datele corecte pentru factura TVA la plasarea comenzii, deoarece după trimiterea acesteia, nu va fi posibilă modificarea datelor.

Factura este trimisă sub formă electronică, în format pdf, ca și atașament la e-mailul care confirmă expedierea coletului. Formularul de retur este și el atașat la acest e-mail.
În plus, factura și formularul de retur pot fi descărcate din contul clientului, fiind disponibile în fila "Contul meu -> Comenzile mele -> Detalii (clic pe ”Arată”).
Istoricul comenzilor este disponibil numai pentru utilizatorii înregistrați. Îl puteți verifica, după ce v-ați conectat pe site-ul nostru, în fila ""Contul meu -> Comenzile mele".
În momentul de față, comenzile de la www.renee.com.ro se efectuează numai pe teritoriul României.
www.renee.com.ro comercializează produsele sale doar online, cu livrare prin curier, nu are un magazin staționar.
O comandă poate fi plasată fără înregistrarea și crearea unui cont în magazin. Acestă comandă va fi luată în considerare ca orice altă comandă.

Clienții care au un cont la www.renee.com.ro au acces la anumite funcționalități și facilități, inclusiv istoricul comenzilor, posibilitatea de a anula singuri o comandă plasată recent, de a adăuga produse la lista de Favorite, unde vor fi menținute până în momentul în care clientul le șterge din listă, de a se înscrie ușor la Programul de Fidelitate (și a vedea istoricul punctelor), șamd.
Rezervarea produsului se face la momentul plasării cu succes a comenzii. Pentru a fi siguri de disponibilitatea produselor selectate, după adăugarea lor în coș, tranzacția trebuie finalizată. Adăugarea produsului în coș sau pe lista de Favorite nu înseamnă rezervarea lui, dacă plata nu a fost finalizată sau comanda cu plată ramburs nu a fost plasată și confirmată de renee.

Aveți nevoie de mai multe informații?

Trimiteți-ne un mesaj cu întrebarea dvs.
Scrieți-ne aici
Puteți să contactați telefonic Departamentul nostru de Relații Clienți
Linie telefonică deschisă: Luni-Vineri 9:00 - 17:00
Exceptând zilele libere legale