Puteți plasa singuri o comandă prin intermediul web site-ului www.renee.com.ro sau cu ajutorul Departamentului de Relații Clienți renee (contact telefonic la +40 31 222 17 57 sau prin e-mail la info@renee.com.ro).
Înainte de a cumpăra, atunci când vă interesează un produs concret, vă încurajăm să verificați tabelul individual de mărimi, disponibil pentru fiecare produs de pe site-ul www.renee.com.ro Este important să vă măsurați corpul, să memorați dimensiunile și, înainte de fiecare achiziție, să comparați dimensiunile dvs. personale cu cele din tabelul cu mărimi. Pentru că producătorii sunt diferiți, mărimile produselor pot și ele diferi (ex: clientul poartă de regulă mărimea 37, iar în funcție de modelul ales de balerini, poate să i se potrivească de cele mai multe ori 37, însă în anumite situații 36 sau 38).
Pentru a plasa o comandă prin www.renee.com.ro, din tabelul disponibil, selectați dimensiunea corespunzătoare a produsului și apoi faceți clic pe „Adăugați în coș”. Dacă doriți să adăugați mai multe produse, vă rugăm să continuați în același mod.
După adăugarea produsului, va apărea o fereastră pop-up care vă oferă opțiunea de a merge la coș sau de a continua cumpărăturile. Pentru a continua procesarea comenzii, selectați pictograma coș care se găsește în colțul din partea dreaptă de sus a paginii. Puteți reveni la finalizarea comenzii în orice moment selectând pictograma coș (colțul din dreapta sus).
Dacă aveți un cod de reducere, introduceți-l în sumarul coșului în câmpul ”Cod promotional” și salvați, iar prețul va fi redus. Merită să vă amintim că nu toate promoțiile pot fi combinate între ele, motiv pentru care vă rugăm să acordați atenție mesajelor și să citiți Regulamentul promoțiilor date. În unele cazuri, introducerea unui cod de reducere dezactivează promoția disponibilă pe site, care nu este legată de codul dat. Mai mult, participanții la programul de loialitate Renee Girls Club au posibilitatea de a reduce valoarea comenzii folosind punctele acumulate.
Este important să rețineți că doar comenzile realizate ca și client conectat (logat la contul personal de pe magazin) vor fi vizibile în istoria comenzilor și vor fi luate în considerare în Programul de fidelitate. De aceea, înainte de finalizarea comenzii, autentificați-vă. Plasarea comenzii este și mai rapidă în acest caz. În cazul în care codul a fost deja adăugat sau nu aveți unul, faceți clic pe „Mergeți la casă”. Completați apoi detaliile de expediere pe formularul afișat (dacă aveți un cont pe site-ul nostru, după conectare, datele vor fi introduse automat).
În pasul următor, după ce ați citit Termenii și condițiile magazinului, bifați fereastra cu aprobarea acestora. Dacă sunteți interesați de înscrierea la Newsletter (și încă nu v-ați abonat) puteți să bifați și această opțiune. Următorul pas îl reprezintă alegerea opțiunii de plată și de livrare care vă interesează, iar în final, faceți clic pe câmpul „Confirmați și plătiți”.
Dacă în momentul în care ați făcut comanda ați selectat modalitatea de plată ramburs, înseamnă că în această etapă comanda este deja plasată. Dacă ați selectat PayU, comanda este plasată după primirea plății în contul comenzii (PayU vă trimite un e-mail de confirmare a tranzacției, apoi primiți de la Renee un e-mail cu confirmarea plasării comenzii).
Care este durata procesării unei comenzi?
Timpul standard de livrare, calculat din momentul confirmării comenzii de către renee, este în medie de 3 zile lucrătoare (în funcție de momentul plasării comenzii).
Acest timp include:
- timpul necesar pregătirii și predării coletului firmei de logistică de către depozitul nostru din Marysin (maximum 24 de ore din momentul primirii plății sau plasării comenzii cu plata la curier)
- timpul de transport al comenzii de la depozitul nostru din Polonia la adresa clientului din România (standardul este de 48 de ore, însă în anumite cazuri se poate prelungi ușor cu până la maximum 24 de ore, în funcție de momentul în care comanda este primită în sistemul magazinului). După predarea coletului cu comanda firmei de transport, fiecare client primește un e-mail din partea renee cu această informație, precum și cu un link de urmărire a coletului (care va funcționa din momentul în care coletul este înregistrat în sistemul curierului din România). La acest e-mail este atașată și factura, precum și formularul de retur.
Timpul de realizare a comenzii se poate prelungi din motive independente de voința magazinului, precum un număr excepțional de mare de comenzi (de ex. Black Friday, sărbători de iarnă sau de Paște, ș.a.m.d.), probleme pe partea firmei de logistică sau curierat, situații de forță majoră care nu pot fi prevăzute, etc.
Cum se poate plăti pentru comandă?
Pentru comandă puteți plăti folosind una din opțiunile de mai jos:
- prin PayU (după selectarea acestei opțiuni, urmează redirecționarea pe pagina PayU unde puteți achita comanda cu ajutorul unui card bancar, Visa sau Mastercard)
- plată la livrare sau ramburs (vă rugăm să pregătiți suma aferentă pentru achitarea comenzii deoarece agentul curier nu este obligat să dea rest și nu întotdeauna are cu el un terminal pentru plata prin intermediul cardului bancar).
Câte produse pot fi adăugate în coș?
Puteți plasa o comandă pentru maxim 10 produse odată. Dacă doriți mai multe produse, va trebui să realizați o comandă separată.
Ce ar trebuie făcut dacă un articol din lista de produse preferate sau din coș este deja epuizat?
Dacă vă interesează un produs care nu este disponibil în prezent, vă încurajăm să folosiți opțiunea de notificare despre disponibilitate, pe care o găsiți pe pagina fiecărui produs.
Pentru a primi notificări privind disponibilitatea produsului, mergeți pe pagina de prezentare a produsului și faceți clic pe mărimea dorită (indisponibilă). Va apărea o fereastră pentru a introduce adresa dvs. de e-mail. O notificare va fi trimisă la adresa furnizată atunci când mărimea specificată apare pe site-ul nostru.
Cum putem fim siguri de faptul că am plasat cu succes comanda?
La adresa de e-mail furnizată în formularul de comandă, trimitem o confirmare a comenzii. În plus, dacă respectiva comandă a fost plasată după autenficare (logare la contul clientului), aceasta va fi vizibilă în fila „Contul meu - Comenzile mele”.
Se pot face modificări după efectuarea comenzii (date, produs, plată, furnizor etc.)?
Pentru a face modificări, vă rugăm să contactați Departamentul de Relații Clienți (prin telefon, e-mail sau utilizând formularul de contact disponibil pe site). Consultantul nostru va verifica stadiul curent al comenzii și va confirma posibilitatea de a face modificări, de exemplu, la adresa de livrare sau la varianta produsului (deoarece anumite modificări sau anularea comenzii nu pot avea loc dacă stadiul procesării comenzii nu permite). De asemenea, din contul clientului, în primele minute după plasarea comenzii, clientul poate anula singur comanda (la fel, în funcție de stadiul în care este procesarea ei).
Ce trebuie făcut în cazul în care codul de reducere nu a fost aplicat (activat în coș)?
În cazul în care codul de reducere nu este activ, vă rugăm să contactați Departamentul de Relații Clienți imediat după finalizarea comenzii. În timpul conversației cu consultantul renee, pe baza numărului comenzii, la comandă se va adăuga o reducere. După expedierea coletului, nu va fi posibil să adăugați reducerea la comandă.
Ce trebuie făcut dacă intervine o problemă în timpul realizării comenzii?
În primul rând, vă rugăm să verificați dacă răspunsul la întrebarea nu este deja oferit în cadrul acestei secțiuni ”Întrebări frecvente”. Dacă situația cu care vă confruntați nu a fost descrisă, vă rugăm să contactați Departamentul de Relații Clienți.
Cum se anulează o comandă?
Puteți anula comanda contactând Departamentul de Relații Clienți (prin telefon, e-mail sau utilizând formularul de contact de pe www.renee.com.ro). Când ne contactați, vă rugăm să ne furnizați numărul comenzii pe care doriți să o anulați. Vă rugăm să rețineți că nu se pot anula comenzile care sunt deja pregătite pentru preluare de către firma de curierat sau cele deja predate firmei de transport. De asemenea, din contul clientului, în primele minute după plasarea comenzii, clientul poate anula singur comanda (în funcție de stadiul în care este procesarea ei).
Cât durează rambursarea sumei pentru o comandă anulată (și plătită)?
După ce o comandă a fost anulată în sistemul nostru, informația privind rambursarea este trimisă în mod automat către bancă. În mod normal, restituirea solicitată de magazin se realizează de către bancă în termen de 3 zile lucrătoare. Sunt situații excepționale în care acest termen este mai lung, iar în acest caz trebuie să luați legătură cu banca dvs. Suma plătită pentru comandă este returnată în același cont din care clientul a efectuat plata.
Cum se poate verifica statusul comenzii și data primirii ei de către client?
Puteți verifica statusul comenzii dvs. conectându-vă la site-ul nostru la „Contul meu - Comenzile mele ”. Selectați comanda care vă interesează și faceți clic pe ”Urmăriți”. Dacă respectiva comanda a fost plasată fără autentificare, starea acesteia poate fi verificată prin e-mail, informându-vă că pachetul a fost transmis către firma de curierat. În notificări există pictograma „Urmărire comandă”, care vă permite să verificați starea curentă în orice moment. Merită să amintim că informațiile despre starea unui colet apar după minimum 24 de ore de la data predării coletului firmei de curierat și acest timp depinde în principal de momentul în care coletul va fi scanat la biroul de sortare al curierului local român.
Cum pot verifica numărul comenzii mele?
Numărul comenzii poate fi găsit:
- în e-mailul trimis după plasarea comenzii (confirmarea comenzii);
- pe factura trimisă ca și atașament la e-mailul care informează clientul cu privire la predarea coletului firmei de transport;
- după logarea la contul personal de pe website-ul www.renee.com.ro, în fila „Contul meu -> Comenzile mele -> Detalii”;
- în rezumatul tranzacției PayU.
Pot solicita corectarea facturii?
Vă rugăm să furnizați datele corecte pentru factura TVA la plasarea comenzii, deoarece după trimiterea acesteia, nu va fi posibilă modificarea datelor.
Când voi primi o factură pentru comanda mea?
Factura este trimisă sub formă electronică, în format pdf, ca și atașament la e-mailul care confirmă expedierea coletului. Formularul de retur este și el atașat la acest e-mail.
În plus, factura și formularul de retur pot fi descărcate din contul clientului, fiind disponibile în fila "Contul meu -> Comenzile mele -> Detalii (clic pe ”Arată”).
Unde pot verifica istoricul comenzilor mele?
Istoricul comenzilor este disponibil numai pentru utilizatorii înregistrați. Îl puteți verifica, după ce v-ați conectat pe site-ul nostru, în fila ""Contul meu -> Comenzile mele".
Este posibil să primesc comanda în străinătate?
În momentul de față, comenzile de la www.renee.com.ro se efectuează numai pe teritoriul României.
renee are și magazin staționar?
www.renee.com.ro comercializează produsele sale doar online, cu livrare prin curier, nu are un magazin staționar.
Trebuie să îmi creez un cont pentru a face cumpărături?
O comandă poate fi plasată fără înregistrarea și crearea unui cont în magazin. Acestă comandă va fi luată în considerare ca orice altă comandă.
Clienții care au un cont la www.renee.com.ro au acces la anumite funcționalități și facilități, inclusiv istoricul comenzilor, posibilitatea de a anula singuri o comandă plasată recent, de a adăuga produse la lista de Favorite, unde vor fi menținute până în momentul în care clientul le șterge din listă, de a se înscrie ușor la Programul de Fidelitate (și a vedea istoricul punctelor), șamd.
Există posibilitatea de a rezerva un produs?
Rezervarea produsului se face la momentul plasării cu succes a comenzii. Pentru a fi siguri de disponibilitatea produselor selectate, după adăugarea lor în coș, tranzacția trebuie finalizată. Adăugarea produsului în coș sau pe lista de Favorite nu înseamnă rezervarea lui, dacă plata nu a fost finalizată sau comanda cu plată ramburs nu a fost plasată și confirmată de renee.
Utilizăm module cookie, precum și alte tehnologii, pentru ca site-ul nostru să fie sigur și de încredere. Având în vedere clienții noștri, dorim să măsurăm eficacitatea acestuia și să asigurăm o mai bună personalizare a experiențelor de cumpărături și a reclamelor. În acest scop, colectăm date despre utilizatori, precum și privind comportamentul și dispozitivele acestora. Puteți decide ce date doriți să partajați cu noi - pentru a face acest lucru, accesați Setați preferințele. Vă puteți ajusta (schimba) preferințele în orice moment. De asemenea, puteți lăsa doar setările tehnice necesare pentru funcționarea corectă a site-ului nostru - pentru a face acest lucru, faceți clic pe Refuzați. Dacă selectați Accept, acceptați acest fapt și sunteți de acord ca noi să partajăm aceste informații cu părți terțe, cum ar fi partenerii noștri de marketing. Pentru mai multe informații, consultați Politica de Confidențialitate.
Setările modulelor cookies
Pentru a putea oferi servicii la cel mai înalt nivel, mulțumită performanței optime a aplicației, integrării cu rețelele sociale precum și în scopuri de marketing, vă recomandăm să consimțiți la utilizarea cookie-urilor pentru setările recomandate, pe deplin. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment.
Aceste module cookies sunt esențiale pentru funcționarea site-ului nostru web. Fără a le salva, ar fi imposibil să vizualizați paginile website-ului nostru. Acestea sunt folosite, printre altele, pentru a menține sesiunea între server și dispozitivul utilizatorului după conectarea la site-ul web; ne permit, de asemenea, să îmbunătățim conținutul pe care îl oferim pe site-ul nostru
Aceste module fac posibilă partajarea conținutului nostru prin intermediul rețelelor sociale (de exemplu, Facebook, Twitter). Nu controlăm aceste cookie-uri, deoarece acestea sunt salvate de platformele concrete utilizate de vizitatorii paginilor noastre.
Aceste module ne permit să creăm reclame mai potrivite nevoilor dvs. și, pe de altă parte, ne permit să limităm numărul acestor reclame (numai persoanelor interesate de oferta noastră). Mulțumită faptului că urmăresc numărul de clicuri, aceste module sunt, de asemenea, utilizate pentru a determina eficacitatea reclamelor noastre și pentru a adapta aceste reclame la nevoile audienței noastre.
Datorită acestor module, putem cunoaște numărul de persoane care vizitează site-ul nostru web și putem verifica modul în care vizitatorii noștri navighează între elementele individuale ale website-ului. Acest lucru ne permite să identificăm tipul de conținut cel mai solicitat și să ne îmbunătățim paginile oferind conținutul pe care îl caută vizitatorii. Oferim date demografice anonime partenerilor noștri, cu care cooperăm în domeniul adaptării conținutului paginilor web la așteptările audienței (utilizatorilor).
Căutați după imagine
Căutați un produs care v-a atras atenția? Furnizați-ne o fotografie a acestuia și vom găsi unul similar pentru dvs.
Glisați și plasați imaginea aici
sau
Adăugați o imagine
Recenzii verificate
Renee
4,9/5
Recenziile noastre sunt obținute dintr-o sursă externă și provin de la Cumpărători. Datorită acestui fapt, puteți avea certitudinea că la born2be veți găsi doar recenzii autentice ale produselor.